شرکت مخابرات استان سمنان
دوشنبه ٣٠ ارديبهشت ١٣٩٨ -
صفحه اصلی


  چاپ        ارسال به دوست

کسب دو رتبه برتر اداره خدمات مشتریان مخابرات منطقه سمنان در همایش همسویی راهبردی مخابرات مناطق و همراه اول

اداره خدمات مشتریان مخابرات منطقه سمنان موفق شد در همایش همسویی راهبردی مخابرات مناطق و همراه اول، در دو حوزه خدمات مشتریان و حوزه خدمات ارزش افزوده رتبه اول را کسب و تقدیرنامه‌های معاونت خدمات مشتریان و معاونت بازاریابی و فروش را دریافت نماید.

به گزارش روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این همایش ضمن تأکید بر هم‌افزایی و همسویی شرکت مخابرات ایران و همراه اول گفت: این هم‌افزایی منجر به ایجاد فضای کسب‌ و کار مطلوب در حوزه ICT خواهد شد.


مهندس صدری ضمن اظهار مطلب فوق افزود: شرکت مخابرات ایران و همراه اول هرگز از هم جدا نیستند، بلکه جزو یک خانواده هستند که با ایجاد فضای کسب ‌ وکار مطلوب در حوزه ICT در اثر هم‌افزایی، می‌توانند خدمات مناسب و مورد انتظار مشتری را ارائه کنند.

وی در پایان به موضوع رضایت‌مندی حداکثری مشتری و لزوم حفظ آن پرداخت و افزود: مشتری باید ضمن دریافت سریع و باکیفیت سرویس، پاسخ سؤالات خود را چه در سامانه‌های ارتباطی و چه در مراکز مخابراتی، به نحو مطلوب دریافت کند.

این همایش با اعلام برنامه‌های آتی و ارزیابی عملکرد استان‌ها در دو بخش معاونت بازاریابی و فروش و معاونت خدمات مشتریان توسط مهندس لطفعلیان، معاون بازاریابی و فروش و مهندس مارکلایی، معاون خدمات مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه یافت.

در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷، استان‌ها با توجه به پارامترهایی نظیر تعداد مشترکین، تعداد دفاتر و نمایندگی‌ها، تعداد شهرستان و جمعیت به سه بخش کوچک، متوسط و بزرگ تفکیک و نتایج اعلام گردید که اداره خدمات مشتریان مخابرات منطقه سمنان (از مجموعه استان‌های کوچک کشور) موفق شد؛ در دو حوزه خدمات مشتریان و حوزه خدمات ارزش افزوده رتبه اول را کسب و تقدیرنامه‌های معاونت خدمات مشتریان و معاونت بازاریابی و فروش را دریافت نماید.

مهندس حسینعلی نوری، رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه سمنان، این موفقیت‌ها را مرهون دوراندیشی و تدابیر مدیریت مخابرات منطقه، پیگیری‌های مدیران ارشد، همکاری مدیران شهرستان‌های استان، هماهنگی و پشتیبانی همه ادارات و سختکوشی کارکنان خدمات مشتریان استان برشمرد و تداوم آن را در هماهنگی و مسئولیت‌شناسی و انجام وظایف مطابق برنامه‌ها عنوان کرد.

مهندس مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان ضمن تبریک این موفقیت به همه همکاران استان بویژه همکارانی که بصورت مستقیم در این امور درگیر بودند، تأکید کرد: خوشبختانه مخابرات منطقه پتانسیل کسب موفقیت در همه بخش‌ها را دارد و تلاش یکایک همکاران در انجام دقیق وظایف و همسویی همه دست‌اندرکاران با برنامه‌های مصوب می‌تواند همچون گذشته موقعیت و رتبه استان را در بین استان‌های کشور تثبیت نماید.

گفتنی ست، همایش همسویی راهبردی نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و مناطق مخابراتی سراسر کشور با هدف توسعه کسب و کار و با رویکرد تحولات دیجیتال، با حضور مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران حوزه‌های تجاری، امور مشتریان مخابرات ایران، همراه اول و مناطق مخابراتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.


٠٨:٣٢ - يکشنبه ١٩ اسفند ١٣٩٧    /    شماره : ١٦٩٩    /    تعداد نمایش : ١٦٢







Copyright © 2013    Telecommunication Company Of Semnan  - All rights reserved.