شرکت مخابرات استان سمنان
يکشنبه ٠٣ بهمن ١٣٩٥ -
صفحه اصلی


  چاپ        ارسال به دوست

دکتر سراییان: توجه ارایه سرویس‌های نوین، رویکرد مهم شرکت مخابرات ایران است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یکی از رویکردهای مهم و اساسی این شرکت، ارایه سرویس‌های نوین و جدید به مشتریان است.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر سراییان، مدیرعامل شرکت ضمن بیان این مطلب افزود: جنس خدمات ارتباطات بر پایه فناوری‌های روز است، از اینرو باید همواره خدمات جدید و به روز به مشتریان ارایه دهیم.

وی رضایتمندی صددرصدی مشتری را در گرو توجه به نیازهای او دانست و تاکید کرد: امروزه قطعا مشتری خدمت با کیفیت و بدون اشکال از اپراتورها می‌خواهد، اگر رضایت او را در این زمینه کسب کنیم به سمت توسعه پایدار پیش خواهیم رفت.

دکتر سراییان، حفظ مشتری را یکی از نشانه‌های موفقیت هر سازمان دانست و گفت: اگر مشتری در دریافت خدمات خود رضایت داشته باشد، همواره به عنوان مشتری دایمی خواهد ماند. توجه شرکت مخابرات ایران به این امر، یک ضرورت است.

منبع: سایت شرکت مخابرات ایران (www.tci.ir)


١١:٤٥ - دوشنبه ٢٠ دی ١٣٩٥    /    شماره : ١٤٢٢    /    تعداد نمایش : ١٦٩







Copyright © 2013    Telecommunication Company Of Semnan  - All rights reserved.