شرکت مخابرات استان سمنان
دوشنبه ٠١ آبان ١٣٩٦ -
صفحه اصلی

اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات مديريت مخابرات منطقه سمنان

** پاك باش و خدمتگزار **

شهروند گرامي؛

بازديد شما از وبگاه مخابرات منطقه سمنان را ارج نهاده و آماده رسیدگی به شكايات و مشكلات شما هستيم. باور داريم كه ارتباط با مشتریان و شهروندان باعث پويايي هر چه بيشتر مخابرات استان و ارتقاي كيفي خدمات مي‌گردد.


*شايسته است قبل از طرح شكايت، ابتدا مشكل را با واحد سازماني مربوطه به شرح زیر مطرح نماييد.

* سرويس ADSL

- در خصوص مشكلات سرويس ADSL با شماره 2020 تماس بگيريد و از منوهاي صوتي استفاده نماييد.

- در صورت برقراري ارتباط با كاربر پاسخگو كد كاربر را براي پيگيري‌هاي بعدي يادداشت نماييد.

- جهت مشاهده اعتبار حجمي و زماني و كاركرد سرويس ADSL از طريق وب سايت مخابرات منطقه سمنان

به آدرس adsl.tcsem.ir مراجعه نمایید.

*****************************

* تلفن ثابت

- در مورد خرابي تلفن ثابت یا تلفن همگانی تماس با شماره 20117

- در مورد مشكل عدم دريافت قبض تلفن ثابت: با مراجعه حضوري به نزديكترين دفتر پيشخوان دولت و تکمیل فرم عدم دریافت قبض و یا با تماس ویا مراجعه حضوری به آدرس‌های زیر اقدام نمائید:

سمنان: تماس با شماره 33388214 و یا مراجعه حضوری به دایره خدمات مشتریان تلفن ثابت شهرستان سمنان واقع در بلوار ورزش مرکز مخابرات شهید مطهری

شاهرود: تماس با شماره 32364411 و یا مراجعه حضوری به دایره خدمات مشتریان تلفن ثابت شهرستان شاهرود واقع در میدان کارگر مرکز مخابرات شهید نواب

دامغان: تماس با شماره 35235000 ویا مراجعه حضوری به دایره خدمات مشتریان تلفن ثابت شهرستان دامغان واقع درپشت شهرداری خیابان شهید فلاحی اداره مخابرات دامغان

گرمسار: تماس با شماره 34237777 ویا مراجعه حضوری به دایره خدمات مشتریان تلفن ثابت شهرستان گرمسار واقع در خیابان شهید رجائی ساختمان مرکز ولیعصر مخابرات گرمسار

مهدیشهر: تماس با شماره 33625001 ویا مراجعه حضوری به دایره خدمات مشتریان تلفن ثابت شهرستان مهدیشهر واقع میدان امام خیابان امام ساختمان اداره مخابرات

- در خصوص اعتراض به كاركرد تلفن ثابت به نزديكترين دفتر پيشخوان مراجعه نماييد و ريزمكالمات مربوطه را دريافت نماييد. پيشنهاد مي‌شود ابتدا همراه با ساير اعضاي خانواده ريزمكالمات را بررسي نماييد و در صورتي كه باز هم اعتراض داشتيد، به دفتر مربوطه مراجعه و فرم اعتراض به كاركرد تلفن ثابت را تكميل نماييد.

- ساير مشكلات تلفن ثابت تماس با امور مشتركين مركز مربوطه يا مراجعه حضوري به نزديكترين دفتر پيشخوان سطح شهر

- در صورت داشتن مزاحم براي تلفن ثابت و درخواست مزاحمگيري، مالك تلفن به نزديكترين دفتر امور مشتركين مراجعه نمايند.

*****************************

* تلفن همراه

اعلام مشكلات آنتن‌دهي و استعلام بدهي تلفن همراه اول و داشتن هرگونه ابهام و سوال ابتدا با برقراری تماس با شماره‌هاي رايگان 9990 از همراه اول يا 09129990 از تلفن ثابت و ساير شماره‌ها، رفع مشکل را پیگیری فرمائید.

- برای اعلام مشكلات مربوط به عدم دريافت صورتحساب همراه اول درصورت صحت آدرس و کدپستی 10 رقمی شکوائیه کتبی عدم وصول صورتحساب در یک یا چند دوره ( که توسط مالک تنظیم گردیده ) را به مراکز مخابراتی شرح زیر ارائه نمائید:

-         سمنان: مرکز خدمات مشتریان واقع در نبش مرکز مخابرات شهید مطهری

-         شاهرود: مدیریت مخابرات شهرستان شاهرود واقع در خیابان شهید رجائی

-         دامغان: اداره مخابرات شهرستان دامغان واقع در خیابان شهید فلاحی

-         گرمسار: اداره مخابرات شهرستان گرمسار واقع در خیابان شهید رجائی

- در صورت داشتن مزاحم براي سیمکارت‌های همراه اول، صرفاً مالک تلفن همراه با داشتن کارت ملی جهت تکمیل فرم کشف و رفع مزاحمت به مراکز مخابراتی فوق الذکر مراجعه نماید.

- در خصوص اعتراض به كاركرد تلفن همراه با نصب نرم‌افزار مخصوص گوشی "همراه من" یا مراجعه به وب سایت همراه اول به نشانی WWW.MCI.IR نسبت به اخذ ریزمکالمات بصورت غیرحضوری و یا با مراجعه حضوری مالک تلفن همراه به مراکز مخابراتی با داشتن کارت ملی و اخذ ریزمکالمات از صحت صورتحساب خود اطمینان حاصل نمائید.

- جهت مشاهده سرويس‌هاي فعال مبتني بر محتوا و غیرفعالسازی آنها و يا لغو دريافت پيامكهاي تبليغاتي،

كد # 800 * را شماره‌گيري نموده و طبق راهنمايي آن سامانه عمل نماييد. درصورت بروز مشکل و یا عدم امکان لغو سرویسها با سامانه رایگان 9990 از تلفن همراه و 09129990 از تلفن ثابت تماس بگیرید.

- تقسیط بدهی تلفن همراه با نصب نرم‌افزار مخصوص گوشی "همراه من" و یا از طریق مراجعه به وب سایت همراه اول به نشانی WWW.MCI.IR و یا تماس با سامانه رایگان 9990 از تلفن همراه و 09129990 از تلفن ثابت نیز امکان‌پذیر است.

*****************************

در صورتي كه واحد سازماني مربوطه قادر به رفع مشكل شما نبود يا پس از مدت مشخصي پاسخ قانع كننده‌اي به شما اعلام نگرديد، شكايت خود را در سایت مخابرات منطقه سمنان به آدرس www.tcsem.ir ثبت نماييد تا موضوع بررسی و نتیجه اعلام شود.

لازم است كه متن شكايات ارسالی مستدل و كامل بوده و با دقت مرقوم شود تا امكان رسيدگي فراهم باشد.

تلفن‌هاي تماس: 2021 یا 33335035

دورنگار: 33388022

رايانامه: bazresi@tcsem.ir

Copyright © 2013    Telecommunication Company Of Semnan  - All rights reserved.