شرکت مخابرات استان سمنان
جمعه ٢٧ مرداد ١٣٩٦ -
صفحه اصلی


  چاپ        ارسال به دوست

کسب رتبه برتر در بخش خلاقیت و نوآوری، معرفی بعنوان یکی از سه روابط‌عمومی فعال و برتر کشور و معرفی یکی از سه کارشناس برتر روابط‌عمومی‌های شرکت مخابرات ایران

کسب افتخار روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان سمنان در سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران

در سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران، روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان سمنان ضمن کسب رتبه برتر در بخش خلاقیت و نوآوری و دریافت لوح تقدیر، بعنوان یکی از سه روابط‌عمومی فعال و برتر کشور برگزیده شد، همچنین قاسم محمودیان کارشناس روابط‌عمومی این شرکت بعنوان کارشناس برتر روابط‌عمومی‌های شرکت مخابرات ایران برگزیده و از وی تقدیر بعمل آمد.

*****

این جشنواره باحضور مهندس دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان، مدیرکل دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مهندس قبادیان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه، استاد مطهری‌نژاد پیشکسوت برجسته روابط‌عمومی و مدیران و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی درمجموعه مخابرات ایران برگزاری شد.

در ابتدای این مراسم و پس از قرائت کلام‌الله مجید، دکتر زارعیان ضمن عرض خیرمقدم به حضار اظهار داشت: هرچه زمان می‌گذرد، نه تنها مباحث روابط‌عمومی کهنه نمی‌شود بلکه تازه‌تر می‌شود. از این رو هر روز ضرورت پرداختن به روابط‌عمومی جدی‌تر می‌شود.

ایشان ادامه داد: نقش روابط‌عمومی‌ها در موفقیت یک سازمان از منظر ارتباط موثر و اطلاع‌رسانی دقیق و بجا، بسیار با اهمیت است. یکی از سازمان‌های بزرگی که جایگاه روابط‌عمومی در آن بسیارحساس می‌باشد ؛ مجموعه شرکت مخابرات ایران است.

وی به چالش‌های پیش روی روابط‌عمومی‌ها در حوزه داخلی سازمان اشاره کرد و گفت: بحران‌های اطلاع‌رسانی، مشروعیت، توزیع، تعصب، همدلی وهمزبانی از جمله این چالش‌هاست که با تحلیل آنها باید به دنبال راهکار موثر در جهت رفع آنها باشیم.

در ادامه مهندس دهناد اقناع و ابلاغ را جوهره روابط‌عمومی  دانست و وظیفه اصلی روابط‌عمومی‌ها در شرکت را در حوزه برون سازمانی، تعامل با همه نهادهای حاکمیت، نمایندگان مجلس و آحاد مردم دانست و اظهار داشت: مدیران روابط‌عمومی استان‌ها نباید هیچ فرصتی را برای اقناع و ابلاغ از دست بدهند.

وی حضور فعال در نمایشگاه‌ها، تعامل با نمایندگان مجلس و سایر نهادهای حاکمیتی، ارتباط با صدا و سیما و برگزاری مراسم هفته دولت را از ابعاد استراتژی‌های اطلاع‌رسانی در حوزه برون سازمانی اعلام کرد و گفت: در گسترده درون سازمان نیز، مدیران روابط‌عمومی‌ها باید با ایجاد تعامل دو جانبه بین مدیران و کارکنان سازمان  و برنامه‌های مدون برای سرمایه‌های انسانی شرکت، محیطی توام با امید، اعتماد و نشاط را در سازمان ایجاد کنند.

*****

*****

*****

سخنرانی استاد مطهری نژاد، ارائه گزارش دبیر جشنواره و تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر و برگزاری دو کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


١٦:٣٨ - چهارشنبه ٢٧ خرداد ١٣٩٤    /    شماره : ١٢٠٨    /    تعداد نمایش : ١٧٣٣







Copyright © 2013    Telecommunication Company Of Semnan  - All rights reserved.