در راستای گام نهادن در مسیر تعالی و بکارگیری مدیریت دانش جلسه آموزشی با موضوع مدیریت دانش در حوزه ارتباط با مشتری با حضور مهندس شیوایی و جمعی از مدیران و رؤسا و کارشناسان مرتبط برگزار گردید.

در این جلسه آقای شیوایی نکاتی را پیرامون مفاهیم دانش، مدیریت دانش، مشتریمداری و ECRM سیستمهای الکترونیکی روابط مشتریان ارائه و بیان کرد مدیریت دانش فرایندی است که به سازمانها یاری میکند اطلاعات مهم را بیابند، گزینش، سازماندهی و منتشر کنند و تخصصی است که برای فعالیتهایی چون حل مشکلات، آموختن پویا، برنامهریزی راهبردی و تصمیمگیری ضروری است.