شرکت مخابرات استان سمنان
يکشنبه ٠٦ فروردين ١٣٩٦ -
صفحه اصلی


  چاپ        ارسال به دوست

برگزاری جلسه آموزشی مدیریت دانش در حوزه مشتریان

در راستای گام نهادن در مسیر تعالی و بکارگیری مدیریت دانش جلسه آموزشی با موضوع مدیریت دانش در حوزه ارتباط با مشتری با حضور مهندس شیوایی و جمعی از مدیران و رؤسا و کارشناسان مرتبط برگزار گردید.

در این جلسه آقای شیوایی نکاتی را پیرامون مفاهیم دانش، مدیریت دانش، مشتری‌مداری و ECRM سیستم‌های الکترونیکی روابط مشتریان ارائه و بیان کرد مدیریت دانش فرایندی است که به سازمان‌ها یاری می‌کند اطلاعات مهم را بیابند، گزینش، سازماندهی‌ و منتشر کنند و تخصصی است که برای فعالیت‌هایی چون حل مشکلات، آموختن پویا، برنامه‌ریزی‌ راهبردی و تصمیم‌گیری ضروری است.


١٦:٣٦ - يکشنبه ٢١ تير ١٣٩٤    /    شماره : ١٢٢٢    /    تعداد نمایش : ٦٧٤







Copyright © 2013    Telecommunication Company Of Semnan  - All rights reserved.