شرکت مخابرات استان سمنان
دوشنبه ٠١ آبان ١٣٩٦ -
صفحه اصلی

سامانه درخواست SLA مشتریان ADSL

شرکت مخابرات استان سمنان به منظور ارایه سرویس اینترنت پرسرعت با بهترین کیفیت ممکن و تأمین رضایت مشتریان و به منظور دستیابی به روشی استاندارد و نهادینه برای تعامل پایدار با مشتریان این سامانه را راه‌اندازی نموده است.

در صورتی که فکر می‌کنید ارایه خدمات به شما بر اساس توافق‌نامه سطح خدمات انجام نگردیده است، می‌توانید فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در زمینه قوانین و مقررات سازمان تنظیم مقررات و مواردی که شامل نقض SLA نمی‌شود به این صفحه مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است حسب ضوابط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، درخواست‌هایی قابل پی‌گیری خواهند بود که مشکل در شبکه مخابرات استان بوده و از طریق تماس با مرکز پشتیبانی فنی (شماره تلفن 2020) و یا تکمیل فرم زیر در زمان کاهش سطح کیفی خدمات، به شرکت مخابرات استان سمنان گزارش شده باشد.

مشتری گرامی؛ به منظور پیگیری درخواست، ارائه ایمیل معتبر الزامی بوده و نتیجه بررسی درخواست شما حداکثر تا یک هفته پس از دریافت درخواست به ایمیل شما ارسال خواهد گردید.

فرم درخواست جبران خسارت SLA

شماره تلفن سرویس ADSL :
*
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیکی :
شماره تلفن همراه :
تاریخ شروع اختلال :
تاریخ پایان اختلال :
شرح اختلال :
ارائه مستندات درقالب فایل فشرده zip یا rar (حداکثر 2MB) :
 
متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید 
*
Copyright © 2013    Telecommunication Company Of Semnan  - All rights reserved.