شرکت مخابرات استان سمنان
شنبه ٢٥ آذر ١٣٩٦ -
صفحه اصلی

سامانه درخواست SLA مشتریان اختصاصی دیتا

شرکت مخابرات استان سمنان به منظور ارایه سرویس های دیتا با بهترین کیفیت ممکن و تأمین رضایت مشتریان و به منظور دستیابی به روشی استاندارد و نهادینه برای تعامل پایدار با مشتریان این سامانه را راه‌اندازی نموده است.
چنانچه ارایه خدمات به شما بر اساس توافق‌نامه سطح خدمات انجام نگردیده است، می‌توانید نسبت به تکمیل وارسال فرم درخواست جبران خسارت SLA اقدام نمایید.
لازم به ذکر است حسب ضوابط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، درخواست‌هایی قابل پی‌گیری خواهند بود که:
1- اختلال در داخل شبکه مخابرات استان سمنان باشد.
2- مشترک درزمان وقوع اختلال ،مراتب را از طریق تماس با مرکز نگهداری ارتباطات دیتای این شرکت با شماره تلفن 2112 ثبت تیکت نموده وشماره پیگیری دریافتی را درفرم درخواست جبران خسارت ثبت نماید.
3- حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری اززمان وقوع اختلال نسبت به تکمیل وارسال فرم ذیل اقدام نموده باشد.
مشتری گرامی؛ نتیجه بررسی درخواست ارسالی حداکثر تا یک هفته پس از دریافت درخواست به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد گردیدلذا ارائه آدرس ایمیل معتبر در فرم درخواست الزامی است.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در زمینه قوانین و مقررات سازمان تنظیم مقررات و مواردی که شامل نقض SLA نمی‌شود به این صفحه مراجعه فرمایید.

فرم درخواست جبران خسارت SLA

نام شرکت / سازمان :
پست الکترونیکی :
شماره تلفن همراه نماینده :
نوع سرویس :
پهنای باند :
شماره پرونده :
تاریخ شروع اختلال :
تاریخ پایان اختلال :
شرح اختلال :
ارائه مستندات درقالب فایل فشرده zip یا rar (حداکثر 2MB) :
 
متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید 
*
Copyright © 2013    Telecommunication Company Of Semnan  - All rights reserved.